Sunday, September 13, 2009

Dayss <3

Hair CUT!!!
他说这是丸子头!
==



从此, 我就顶这一头蘑菇走来走去啦~
哈哈哈!!!


过后,妈咪带我去选家私==
我不喜欢!!!

NIGHT
Mrs. Ooi brought Nicole n I to auto city.
We forced her to do so, because we had ages didnt chill together lerh larh!!!


Flea market, she is so into the HOT CHILI RED SPEC!
hahaha, like clowns?

Im so regret to follow'em..DAMN!
Stand at thr and waited them fitting this and that..
3 hours! with high heels!!!
DAMN!!!


Quite into this, but I looks more mature wif this. NO WAY!
Hmm, both of them hunted 7 pieces of outfits!
walao!
"你们下个星期日庆祝你们的新年,RAYA是吗? 没想到你们是庆祝RAYA的咯..." I said.
Damn funny, hahaha. lmao
Nicole quite puas hati wif her new outfitsss!~
wooooooooooooooooooooooo~

Friday Night =)
I love to spend my day wif her ^^
Who's bryan again.




Have no mood to write this post ==
dunnoe why, shakeshead**
Gonna complete my add math and acc later.

Hopefully I can, haha!

昨天晚上, 我跑去跟姐姐一起睡.
还瞒开心的 =)
因为, 以前她睬我都傻..
好想跟她讲心事, 可是她会出卖我 ==
算了~可是我还是有告诉她一点点我的想法和心事...
她很好! 一直SHOOT我厚! 不像 J 和 E 酱安慰我..
她说的都是事实, 面对事实. 
跟她讲话, 根本没有童话...没有奇迹...
她让我见识到社会的残酷~
反正我已经被她SHOOT 到麻了~ who cares?==
有时候还瞒伤的 T^T, 可是总要面对现实的...
感觉上, 她很赞同我, 可是我说的都是负面的~ T.T
我很希望我做得到像我说的那么潇洒...=) 我能吗?有时侯, 我还瞒佩服我姐姐的..她真的很强! 有我MUMMY的样子...=)


虽然 姐姐只是回答我 :"对啦...对咯...嗯...不要酱傻啦...浪费时间罢了..."
然后她就睡觉了  ==
可是, 躺着讲心事的感觉真好!
宝贝们, 我们什么时候有这个机会呢???

突然觉得对不起我的MUMMY, 因为我的电话费严重OVERBARGET. ==
上个月的已经被她讲到要死了, 这个月的,是上个月的两倍..
我不敢想像...
我还记得这个号码是我的生日礼物..
不要被CUT掉!!!




Bye!

Chloe

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com