Wednesday, October 6, 2010

th-jynn.bs.com Happy Birthday My Gorgeous Babe! xoxo

To be noted,
07-10-everyear
we have to wish
Happy Birthday!

BB,
Happy Birthday!
Once again.


ZOMFG gorgeous awesome prettie hottie cuttie
BIRTHDAY GIRL :)

Don't envy me!
I know you pplsssss want to know her so badly
neninenibubu

again,

Thanks



Linked us together!

重来没有想过我们会是好朋友
:)




去年单纯的可爱 (我说的)








有些不认识的人
说我们俩很像姐妹
因为我们某些角度蛮像脸
真的吗
留言告诉我吧
哈哈哈

不好意思
我们的比例是 3:1
OMG!
她娇小玲珑
我就不用说了

怎么会呢
我多么希望我可以有她一半的姿色



还记得去年一起庆祝的生日吗
谢谢你为我做的一切
从来没有人为我亲手烘蛋糕
谢谢你


你们又羡慕我多多点了吧



去年圣诞前夕



我很难忘
哈哈哈

我的最爱
然而我也相信
她们也很爱我唷


我才发现当天我们并没有合照


我们仨人



谢谢你的支持
我知道你很喜欢听我唱歌的
哈哈哈
又是我讲的
XD


美女扮丑还是那么美
我飘洋过海去陪你
有很感动吗
没有也要讲有
我不管


我们的最爱
没想到吧?
多么简单的幸福


Somehow, we've been through so much hardship either.
I'm thankful because I've you as my best friend.
And I know, I'm your best friend. :P TEEHEE
We got so much similarity so that we can pissed off on each other easily.
Yet, we've learnt to tolerate and understanding each other as well I guess? :)
Baby Girl, You've grown up so much within this two years.
Which make me feel so impressive that YOUR THOUGH EVEN MATURE THAN MINE.
*shyyy*

尽管如此 还是谢谢你不嫌弃我 当我的好姐妹
谢谢你的关心,支持,还有 [爱]! :P
我也爱你唷! XD

你们有听过
臭味相投吗?
我们就是很好的例子


I'm your Marc

as

You're my Jacobs.
.
.
.
.
.
.



ps, 她不喜欢人家讲她 可爱
明白了吗?
:)

不要wish她staycute哦给?

Love from,
Chloexoxo


去年她帮我拍的照片


每天爱妳多一点
XOXO


I'm soree that I'm quite busy recently I can't prepare anything great for your birthday.
Forgive me plez!
I hope that you'll like this..
because I put efforts on it as well :)

*今年我不当第一个wish你的人啦,因为我知道那个对别人很重要*

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com